گاه نوشته ها

مهدی دزفولی هستم، وبلاگ نویسی را از شهریور ماه 1382 آغاز کردم.علاوه بر وبلاگ نویسی، فعالیت های مختصر مطبوعاتی (همکاری با هفته نامه پنجره، فصلنامه ارغنون، روزنامه شرق و اعتماد) و مستند سازی هم داشته ام.پیش از این سردبیر سابق سایت خبری تحلیلی شفاف و مدیر اجرایی فصلنامه ارغنون بوده ام.

پیش از این 3 وبلاگ دیگر داشته ام که به دلایلی یا فعالیت آن ها متوقف شد و یا با فیلتر مواجه شدند و این وبلاگ چهارمین وبلاگی است که در آن می نویسم.امیدوار اینجا محلی برای تبادل آرا و نظرات مختلف باشد و بتوانم به صورت مستقیم نوشته های خودم را در اختیار دیگران قرار دهم.

بایگانی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

رونمایی مجازی و فیزیکی از مستند دیوارکش

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۴۱ ب.ظ

روز سه شنبه ٢٨ اردیبهشت ماه از ساعت ٢١ الی ٢۴ مراسم رونمایی مجازی مستند ایکسونامی ٣ با اسم اصلی دیوارکش در سایت عماریار انجام خواهد شد و موازی با این رونمایی مجازی، اکران فیزیکی مستند در سینمای حوزه هنری قزوین انجام خواهد شد و جلسه نقد و بررسی مستند هم بعد از اکران مستند انجام خواهد شد. 

 

علاقمندان برای شرکت در این مراسم به صورت مجازی می توانند به سایت عماریار مراجعه نمایند و برای دیدن لایو مراسم به صفحه اینستاگرام مستند در اینجا مراجعه کنند. 

 

عرضه اصلی مستند از هفته آینده در سایت موسسه سفیر فیلم در اینجا انجام خواهد شد.

 

برای دیدن تیزر مستند به اینجا مراجعه کنید. 

 

کتاب قمار در بخش کتب دفاع مقدس نمایشگاه مجازی قرآن کریم تهران با تخفیف ٢٠ درصدی عرضه شده است و تا تاریخ ٢٠ اردیبهشت ماه ١۴٠٠ نیز برقرار می باشد. 

 

کتاب قمار به واکاوی مذاکرات مخفیانه ایران و آمریکا در اوج جنگ تحمیلی در سال های ١٣۶۴ و ١٣۶۵ می پردازد که در ایران به ماجرای مک فارلین مشهور شد. 

 

علاقمندان برای تهیه این کتاب می توانند اینجا را کلیک نمایند. 

رونمایی از مستند ایکسونامی ٣، به زودی

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۲۴ ق.ظ

 

مستند ایکسونامی ٣ با نام مستقل دیوارکش، آخرین تولید مرکز مستند سفیر فیلم به زودی رونمایی و اکران خواهد شد. 

 

این مستند در ادامه قسمت قبلی ایکسونامی است و در این قسمت به صورت مجزا به مساله سکس و سیاست در ایران و جهان پرداخته می شود. 

 

کارگردانی این مستند همانند قسمت قبلی ایکسونامی، با محسن آقایی و تهیه کنندگی آن با سید مهدی دزفولی است. 

پس از رونمایی رسمی از این مستند علاقمندان می توانند نسخه مجازی آن را از سایت سفیر فیلم تهیه نمایند. 

 

اخبار تکمیلی پیرامون این مستند متعاقبا در روزهای آینده اعلام خواهد شد.