گاه نوشته ها

مهدی دزفولی هستم، وبلاگ نویسی را از شهریور ماه 1382 آغاز کردم.علاوه بر وبلاگ نویسی، فعالیت های مختصر مطبوعاتی (همکاری با هفته نامه پنجره، فصلنامه ارغنون، روزنامه شرق و اعتماد) و مستند سازی هم داشته ام.پیش از این سردبیر سابق سایت خبری تحلیلی شفاف و مدیر اجرایی فصلنامه ارغنون بوده ام.

پیش از این 3 وبلاگ دیگر داشته ام که به دلایلی یا فعالیت آن ها متوقف شد و یا با فیلتر مواجه شدند و این وبلاگ چهارمین وبلاگی است که در آن می نویسم.امیدوار اینجا محلی برای تبادل آرا و نظرات مختلف باشد و بتوانم به صورت مستقیم نوشته های خودم را در اختیار دیگران قرار دهم.

بایگانی

دسترسی به کتاب های من

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۱۸ ق.ظ

تاکنون دو کتاب نوشته من به بازار نشر وارد شده است و در دسترس می باشد.

 

چنانچه برای خرید و مطالعه آنها، دسترسی آسانی ندارید و علاقمند به تهیه آنها هستید می توانید برای تهیه کتاب "شهید روز هشتم" پیرامون زندگی و زمانه شهید محمد کچویی (از مبارزین پیش از انقلاب و اولین رئیس زندان اوین پس از انقلاب) و بررسی پرونده جاسوسی محمدرضا سعادتی(نفر دوم سازمان مجاهدین خلق و اولین دستگیر شده امنیتی پس از انقلاب در اردیبهشت ماه 1358)  و اعدام تیمسار معدوم احمد مقربی در سال 1356، اینجا را کلیک نمائید.

 

همچنین برای تهیه کتاب نقد و بررسی حجاب شرعی در عصر پیامبر نیز می توانید اینجا و یا اینجا را کلیک نمائید.

 

برای خرید کتاب قمار با تخفیف، پیرامون مذاکرات مخفیانه ایران و آمریکا در سال های 1364 و 1365 می توانید اینجا و اینجا و اینجا و اینجا را کلیک نمائید.

 

برای خرید کتاب جنگ و صلح با سی درصد تخفیف می توانید اینجا را کلیک نمائید. 

 

برای خرید کتاب مصاف با ده درصد تخفیف می توانید اینجا و اینجا را کلیک نمائید. 

 

در ماه های آینده نیز دو کتاب به امید خدا به زیور طبع آراسته خواهد شد که لینک دسترسی خرید به آن ها نیز متعاقبا در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

نظرات  (۲)

پدیده نفوذ در مقاله زیر  با دیدی جالب بررسی شده و افرادی مثل محمود احمدی نژاد و حسین شریعتمداری،  موسوی خوئینی ها سعید حجاریان و گروه  سعید امامی را مهره های مخفی مجاهدین خلق می داند، و  http://poshtepardeh60.blogfa.com/post/3

 

در مقاله مربوط به اشغال سفارت آمریکا نیز گروه مسعود رجوی را طراح آن می داند من که چند مطلب این سایت را خواندم مغزم سوت کشید، حتما بخوانید به اندازه دهها کتاب نکته و اطلاعات جالب دارد ، اگر نصف ادعاها و تحلیل های نویسنده ان درست باشد ، بسیلری از مدیران و حتی وزرای کشور نفوذی و خائن به نظام هستند که توسط سعید امامی و دوستانش در سیستم رخنه کرده اند 

لینک خراب است

پاسخ:
کدام لینک ها؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی