گاه نوشته ها

مهدی دزفولی هستم، وبلاگ نویسی را از شهریور ماه 1382 آغاز کردم.علاوه بر وبلاگ نویسی، فعالیت های مختصر مطبوعاتی (همکاری با هفته نامه پنجره، فصلنامه ارغنون، روزنامه شرق و اعتماد) و مستند سازی هم داشته ام.پیش از این سردبیر سابق سایت خبری تحلیلی شفاف و مدیر اجرایی فصلنامه ارغنون بوده ام.

پیش از این 3 وبلاگ دیگر داشته ام که به دلایلی یا فعالیت آن ها متوقف شد و یا با فیلتر مواجه شدند و این وبلاگ چهارمین وبلاگی است که در آن می نویسم.امیدوار اینجا محلی برای تبادل آرا و نظرات مختلف باشد و بتوانم به صورت مستقیم نوشته های خودم را در اختیار دیگران قرار دهم.

بایگانی

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

مناظره با دکتر مجید تفرشی پیرامون مستند قمار و پرونده ایران گیت (مک فارلین) روز جمعه 17 مرداد 1399 از ساعت 22 به وقت تهران به صورت لایو اینستاگرام در پیج دکتر تفرشی و مهدی دزفولی برقرار خواهد بود.

 

برای مشاهده بخش اول و دوم و سوم برنامه می توانید اینجا و اینجا و اینجا را مشاهده نمائید.

 

برای شنیدن فایل صوتی مناظره اینجا و اینجا و اینجا را می توانید کلیک نمائید.

 

 

 

مناظره و مباحثه با آقای ابطحی معاون سابق رئیس جمهور در دوران اصلاحات و عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز، پیرامون مستند و کتاب قمار سه شنبه شب 14 مرداد 99 در لایو اینستاگرام انجام شد.

 

برای مشاهده این مناظره و مباحثه می توانید اینجا و اینجا را کلیک نمائید.

 

برای دریافت فایل صوتی مناظره اینجا را کلیک نمائید.

 

اواخر مناظره و مباحثه نیز به بحث رابطه ایران و آمریکا اختصاص داشت که مجموعا بحث خوبی بود با چهره ای همانند آقای ابطحی که معاون سابق رئیس جمهور هم بوده است.

 

 

ان‌شاالله از فردا شب جلسات نقد و بررسی مستند و کتاب قمار به صورت لایو اینستاگرامی شروع می‌شود و هر چند شب یکبار در خدمت یکی از دوستان با گرایشات مختلف فکری به صورت موافق و مخالف خواهیم بود و اطلاع رسانی خواهد شد. 

 

امیدوارم برنامه های خوبی باشد و با استقبال علاقمندان مواجه شود. 

 

برای مشاهده بخش اول و دوم و سوم مناظره می توانید اینجا و اینجا و اینجا را کلیک نمائید.

 

برای مشاهده در یوتیوب هم می توانید اینجا و اینجا و اینجا را کلیک نمائید.

 

برای مشاهده در آپارات هم می توانید اینجا و اینجا و اینجا را کلیک نمائید.

 

برای دریافت فایل صوتی مناظره هم اینجا را کلیک نمائید.